-1
archive,tax-portfolio_tag,term-eventstyling,term-528,theme-brick,select-core-1.2.1,woocommerce-no-js,brick-child-child-theme-ver-1.0.0,brick-theme-ver-3.4,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,vertical_menu_enabled,vertical_menu_left,vertical_menu_width_290,columns-4,type2,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive
 

Archive

Salesmeeting – thema

Een salesmeeting waar nog lang over nagepraat gaat worden? Dat hoeft niet altijd groot te zijn. Het zijn vaak de kleine dingen die het doen. Thema; “HAPPY” . Met een happy feeling de markt in stappen. De kleine details op de tafels, verfrissende decoraties, wat...

Read More

Bar concept – Healthy Candy – Kerst

Verantwoord snoepen is de hipste zaak van de wereld! Middels ons barconcept – Healthy Candy, brengen we de meest heerlijke, gezonde snacks onder de aandacht. Vrij van kunstmatige zoetstoffen en conserveringsmiddelen. Verrassende en spraakmakende ingrediënten teasen de gasten om te experimenteren met gezond voedsel. Wat...

Read More

Barconcept – Fresh lemonade

Regelmatig wordt ons biologische Fresh lemonade concept geboekt! Dit kan enkel een bar zijn met de biologische en suikervrije smaakwaters, maar kan ook geheel gestileerd en voorzien zijn van vriendelijke bemanning. Water hoeft niet saai te zijn. Deze heerlijke smaakwaters zijn gezoet en "full of...

Read More

Teamevent

Jaarlijks mogen we een team event organiseren voor een bedrijf. Dit jaar hebben we het thema bedacht; “ Je bent een schot in de roos”. Een bedrijf is niets zonder haar gedreven medewerkers en dat wil de werkgever op deze hartelijke manier hen laten weten....

Read More

Beursstand – Thema

Jaarlijks organiseert VNG een congres, waar heel bestuurlijk Nederland bij betrokken is. Wij mogen met onze creatieve ideeën een steentje bijdragen aan het ontwerp van o.a. de hoofdstand. Hier komt vaak het jaarlijkse vraagstuk tot uiting. Dit gaat veelal in samenwerking met vele andere communicatie...

Read More